Regenerating Day Cream

refines and tones mature skin

Regenerating: Dr. Hauschka Regenerating Day Cream.

With its rich and creamy consistency, our Regenerating Day Cream provides care and protection you can really feel. This day cream for mature skin combines protective, stabilising and regenerating properties for all-round skin care that leaves your complexion radiant and smooth. As the Regenerating Day Cream absorbs quickly, it makes an ideal base for make-up.

Skin condition / Dr. Hauschka Regenerating Day Cream

For mature skin with wrinkles and loss of vitality

Find out more
Dr. Hauschka Regenerating Day Cream
Price €51.00

including VAT, free delivery

Delivery time appr. 2-3 working days

Content   40 ml (€1,275.00 / 1 l)
429000249
Quantity:
Retailer search
Description

Description

Regenerating Day Cream supports the skin’s natural regenerative functions, enhancing skin elasticity, balancing moisture content and making skin feel smooth, soft, firm and supple.
Formulation: Antioxidant-rich red clover, acerola berries, raspberry seed oil and shea butter protect against free radical damage and support the skin’s natural processes of renewal. Jojoba, avocado, sweet almond and olive oils replenish the skin’s barrier function and smooth skin.

Skin condition

For mature skin with wrinkles and loss of vitality
Ingredients

Ingredients Dr. Hauschka Regenerating Day Cream

Aqua, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Rosa Damascena Flower Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Hectorite, Sucrose Laurate, Cera Alba, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum*, Equisetum Arvense Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Trifolium Pratense Extract, Rosa Damascena Flower Water, Mel, Lysolecithin, Limonene*, Citronellol*, Linalool*, Geraniol*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Rubus Idaeus Seed Oil, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Kalanchoe Daigremontiana Leaf Extract, Chondrus Crispus Extract, Xanthan Gum, Glyceryl Stearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Lecithin, Stearic Acid.

*from natural essential oils
Quality

Quality

 

Usage

Usage Dr. Hauschka Regenerating Day Cream

Each morning after cleansing, toning, and applying Regenerating Serum, apply Regenerating Day Cream to the face.
Tips

Tips

The Regenerating Day Cream is particularly effective if used in combination with the other products from the Dr. Hauschkacare regimen for mature skin, such as Regenerating Serum Regenerating Eye Cream Regenerating Neck and Décolleté Cream Regenerating Intensive Treatment Intensive Treatment for Menopausal Skin Regenerating Body Cream Here is an overview of all day creams.
Dr. Hauschka Product Consultancy

For questions regarding Dr. Hauschka Skin Care products and their usage
Phone +49 7164 930-55006
Monday to Friday from 8 a.m. to 5 p.m.

10 Ratings & experiences
April 2022

Sehr gut

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
April 2022

Alles Bestens

Bin sehr zufrieden. Danke

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
March 2022

Meine Begleiterin seit einigen Jahren.

In früheren Jahren war ich durchaus bereit, auch mal Produkte anderer Hersteller auszuprobieren. Das mache ich schon lange nicht mehr. Ich bin rundherum zufrieden mit der Hauschka -Hautpflege, inzwischen sind es die Regenerationspflege - Produkte. Nach der Reinigung morgens ist es eine Wohltat mein Gesicht mit der gut duftenden Tagescreme zu stärken für einen neuen Tag.

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
March 2022

SUPER

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
February 2022

Einfach ein großes Wohlgefühl

Schon seit 20 Jahren benutze ich Hauschka. Erstes die normale tagescreme, jetzt die für reife Haut. Ich kann nicht sagen ob ich wie meine Haut mit einer anderen Creme wäre aber ich kann nur sagen , dass sich mein Gesicht jeden Morgen.freut

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
February 2022

Hervorragende Qualität

Meine Haut freut sich offensichtlich und strahlt!

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
January 2022

Tolles Geschenk für Schwiegerpapa

Mein Schwiegervater hat sie letztes Jahr zum Geburtstag bekommen und weil sie ihm so gut gefallen hat, bekommt er dieses Jahr wieder eine Tube. Er meint, dass sie super einzieht und sie sehr "gäbig" ist. Heisst so viel wie "man braucht nicht viel und hat trotzdem das ganze Gesicht eingecremt und gepflegt". Auch den Geruch findet er angenehm. Man muss hier schon sagen Qualität hat seinen Preis.

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
November 2021

super

Super creme, ich liebe sie!

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
September 2021

gut

ein angenehmes Gefühl - Abschluss des Morgenrituals nach Waschcreme, Tonikum, Regeneration Augencreme und Regeneration Tag- und Nachtserum - allerdings musste auch ich mich an den sehr würzigen Duft (erinnert an Muskat) erst gewöhnen - und die Lippen spannen sehr...

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
March 2021

Tolle Crema

Ich bin sehr empfindlich gegenüber Kosmetika. Die Creme passt zu mir und macht die Haut nicht schwerer. Ich hätte gerne einen schöneren Geruch. Ich benutze eine Woche. Nach der Anwendung wird die Haut sichtbar mit Feuchtigkeit versorgt und genährt. Sagen Sie mir bitte nach dem offnen wie viel Zeit ich kann brauchen? Ich habe die Verpackung weggeworfen und das Verfallsdatum steht nicht auf der Tube. MfG

Was this review helpful?

0 Vote/s   0 Vote/s
Dr. Hauschka Team 24 Mar 2021

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Eine Angabe der Verwendungsdauer ab Öffnung ist bei diesem Produkt nicht explizit angegeben. Die Dauer der Verwendung ist von vielen Faktoren wie beispielsweise der Lagerung abhängig. Generell können wir über das angegebene Mindesthaltbarkeitsdatum (dieses finden Sie in diesem Fall auf dem Tubenfalz) hinaus keine Garantie für eine einwandfreie Qualität und Wirksamkeit unserer Dr. Hauschka Präparate geben.

Show more ratings
Dr. Hauschka - Please review the product and share your experience:

The fields marked with * are required.

You will find further information about our data protection regulations here.