Trial set for sensitive skin

calming care for every day

Gentle yet strong: Dr. Hauschka trial set for sensitive skin

Does your skin react sensitively to stress, cold, sun and wind? Does it feel tight, tingly, and show signs of redness? Give it some pampering TLC with Dr. Hauschka’s skin care ritual of cleansing, toning and moisturising – precisely tailored to your skin type. Our trial set for sensitive skin contains three skin care products that calm and restore balance: Our gentle Soothing Cleansing Milk, strengthening Facial Toner and Rose Day Cream Light for sensitive skin ensure a gentle and balanced start to the day. Try it now.

Skin condition / Dr. Hauschka trial set for sensitive skin

For sensitive skin

Find out more
Trial set for sensitive skin
Dr. Hauschka Trial set for sensitive skin
Price €8.50

including VAT, plus any possible shipping costs

Delivery time appr. 2-3 working days

420004534
Quantity:
Retailer search

Description

Is your skin reddened and in need of care? Do you require harmonising skin care?

Discover three skin care steps for your skin’s needs:

  • Soothing Cleansing Milk 10 ml: gently removes dirt and make-up from the skin while preserving its natural protective layer
  • Facial Toner 10 ml: activates the skin’s metabolic processes and leaves it feeling fresh
  • Rose Day Cream Light 5 ml: revitalises the skin and helps it retain moisture


Skin condition

For sensitive skin.

Ingredients Dr. Hauschka Trial set for sensitive skin

see individual products

Quality

 

Dr. Hauschka Product Consultancy

For questions regarding Dr. Hauschka Skin Care products and their usage
Phone +49 7164 930-55006
Monday to Friday from 8 a.m. to 5 p.m.

1 Ratings & experiences
22 Jul 2021

Produkte machen einen guten Eindruck, leide kann ich den Geruch nicht ab.

Es könnte sein, dass die drei Sterne nicht gerechtfertigt sind, allerdings möchte ich hier meine persönliche Beurteilung abgeben. Die Produkte mögen toll sein, leider kann ich sie nicht weiter testen, da der Geruch für mich absolut nicht ertragbar ist. Ich bin jemand, der gern gut riecht, aber der Geruch ist so intensiv und nicht nach meinem Geschmack. Wenn die Produkte neutral, also gar nicht riechen würden, wäre das total klasse. Für Menschen, die sehr geruchsempfindlich sind, ist das nicht die richtige Kosmetik. Ich bin super happy, dass es die Probiersets gibt, so konnte ich probieren, ohne gleich ein Vermögen auszugeben und die Produkte nicht zu nutzen.
Ich habe die Produkte 3 Tage lang ausprobiert und habe sie sehr gut vertragender meiner trockenen und empfindlichen Haut. Ich denke es sind tolle Produkte, Geruch ist halt Geschmacksache.

Dr. Hauschka Team 26 Jul 2021

Vielen Dank für Ihr Feedback. Eine speziell kreierte Mischung aus natürlichen ätherischen Ölen unterstreicht die Individualität eines jeden Produktes. Die Wahrnehmung von Düften ist immer sehr individuell. Wir bedauern sehr, dass Ihnen diese nicht zusagen. Alternativ empfehlen wir Ihnen, für eine empfindliche und sehr trockene Haut, die Dr. Hauschka MED Gesichtscreme Mittagsblume. Die Dr. Hauschka MED Produkte sind bewusst unparfümiert.

Dr. Hauschka Trial set for sensitive skin - Please review the product and share your experience:
Dr. Hauschka team will check your comment before it is published.

The fields marked with * are required.

You will find further information about our data protection regulations here.